شناسهٔ خبر: 69286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای ایمنی انجام می شود؛

نصب بیش از ۱۴هزار متر "نيوجرسي مفصلي" در محورهاي مواصلاتي هرمزگان

میردادی معاون راهداری هرمزگان از نصب ۱۴۵۰۰ متر حفاظ بتنی ( نیوجرسی مفصلی ) در محورهای مواصلاتی استان تا پایان سال ۱۳۹۸ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، میرداد میردادی اظهار داشت : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار متر اجرای حفاظ میانی ( نیوجرسی مفصلی ) در محورهای استان حد فاصل محور بندرعباس به بندرخمیر و آزاده راه خلیج فارس انجام شده است .

وی اضافه کرد : اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه بیش از ۷۲ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است .

این مقام مسئول اظهار داشت : بیشترین استفاده حفاظ بتنی ( نیوجرسی مفصلی ) به منظور ضریب افزایش ایمنی در نقاط پرتگاهی و جلوگیری از تصادفات  رخ به رخ و بعنوان یک عنصر جدا کننده در وسط آزاد راه ، بزرگراه و جاده ها که باعث ایجاد مانع و جلوگیری از ورود ماشین آلات به لاین مخالف در صورت خواب آلودگی و انحراف به چپ می شود صورت می گیرد .

معاون راهداری اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان پیرامون آخرین وضعیت راههای استان خاطرنشان کرد : هم اکنون در استان هرمزگان ۶۹۲ کیلومتر راه اصلی و بیش از ۶۷۳ کیلومتر بزرگراه و حدود  ۱۰۰۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۹۷۸ کیلومتر راه شریانی وجود دارد .