شناسهٔ خبر: 69394 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازديد اميرمکری از پروژه‎های فرودگاه شيراز / پيشرفت ۵۰ درصدی ساخت ترمينال بين‎المللی

بازدید امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در سفر به استان فارس از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه شيراز بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومي شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران در اين بازديد که امروز، ۱۷ تير، با همراهي مصطفي صفايي، معاون عمليات فرودگاهي و احمد ايزدبين، سرپرست حوزه مديرعامل انجام شد، از نزديک در جريان پيشرفت فيزيکي پروژه ساخت ترمينال بين‎المللي فرودگاه شيراز قرار گرفت.

 وی در اين بازديد با رضا بدیعی فرد، مدیرکل فرودگاههای فارس و همچنین  پيمانکار پروژه ساخت اين ترمينال در مورد مسائل و روند کار به گفتگو پرداخت و در زمينه تسهيل در اجراي کار و اتمام هرچه سريعتر پروژه توصيه‎هاي لازم را ارائه داد.

اميرمکری همچنين از روند فاز دوم بهسازي ترمينال قديم خارجي فرودگاه شامل سنگ کف، اجراي سقف و اصلاح سيستم سرمايش و گرمايش و روشنايي سالن گذرنامه و گمرک بازديد کرد. 

گفتنی است، ساخت ترمينال بين‎المللي فرودگاه شيراز با زيربناي ۲۳ هزار متر مربعي و در سه طبقه به پيشرفت ۵۰ درصدي رسيده و محوطه‎سازي آن در حال انجام است همچنين فاز دوم طرح بهسازي ترمينال قديم خارجي فرودگاه شيراز از ابتداي سال جاري آغاز شده و حدود يک و نيم ماه ديگر به پايان مي‎رسد.