شناسهٔ خبر: 69398 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

سهم ۱۲۰۰ واحدی استان یزد از طرح اقدام ملی

نبیان1 علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به اتفاق اعضای هیات مدیره این سازمان در سفر به استان یزد ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن این استان بر لزوم هماهنگی، همکاری و هم افزایی خانواده وزارت راه و شهرسازی با استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات استان در حوزه زمین و مسکن را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن علی نبیان در جریان سفر به استان یزد، افزود: از مجموع ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی که ساخت آن در کشور بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده، سهم استان یزد ۱۲۰۰ واحد است که باید هرچه سریعتر اقدام لازم برای شناسایی و تخصیص آن انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ظرفیت استان در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری و پروژه‌های مشارکتی را نیز گسترده عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم در جهت رونق تولید مسکن حرکت کنیم.

وی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در تامین مسکن برای کارمندان دولت از دستگاه‌های اجرایی خواست تا زمین‌های مازادشان را برای انجام این مهم دراختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

بازدید از پارک علم و فناوری اقبال، کارخانه درخشان و شرکت در جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی و شورای مسکن استان از برنامه‌های مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه‌اش به یزد بود.