شناسهٔ خبر: 69421 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به مازندران:

بازآفرینی مسجد جامع ساری ۹۰ درصد پیشرفت داشته است

پژمان پژمان با بیان اینکه طراحی پروژه مسجد جامع شهر ساری با دقت و حوصله صورت گرفته و به خوبی اجرا شده است از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که برای بازدید از پروژه‌های بازآفرینی مازندران به این استان سفر کرده است، با اشاره به بازآفرینی مسجد جامع ساری گفت: طراحی این پروژه با دقت و حوصله صورت گرفته و به خوبی نیز اجرا شده است به طوری که نشانه‌ها و حال و هوای گذشته این مسجد حفظ شده است.

وی افزود: بازآفرینی این مسجد حاصل کنار هم قرار گرفتن شرکت بازآفرینی شهری ایران، سازمان میراث فرهنگی و شهرداری ساری برای تامین منابع لازم بوده است و خوشبختانه بازآفرینی مسجد به مراحل پایانی رسیده و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ این پروژه اکنون نیز یک تدارک پایانی می‌خواهد و امروز بخشی که سهم شرکت بازآفرینی شهری بوده است را صد در صد تامین می کنیم.

پژمان با اشاره به اینکه یک سوم هزینه انجام بازآفرینی مسجد جامع ساری به عهده شرکت بازآفرینی شهری ایران بوده است، گفت: بخشی از تعهد شرکت بازآفرینی در این پروژه را حدود دو ماه پیش تامین کردیم و بخش پایانی تعهدمان که ۳۵ میلیارد ریال است را نیز امروز پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مراحل ساختمانی پروژه مسجد جامع ساری تقریبا به پایان رسیده، تصریح کرد: بخش باقی مانده پروژه شامل تهیه فضای ۴۰ متری برای نصب تاسیسات مکانیکی است که جلسه با مسوولان استان این بخش از پروژه را نیز پیگیری خواهیم کرد.