شناسهٔ خبر: 69425 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجام ۱۰ پرواز حج از شهرهای تهران، زنجان، یزد و اهواز

هواپیما هما امروز ۱۹ تیرماه، ۱۰ پرواز به منظور اعزام زائران به مراسم حج تمتع در شهرهای تهران، یزد، زنجان و اهواز برقرار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه ارائه شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می دهد در روز سوم از عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۱۰ پرواز به انتقال زائران از مقاصد تهران، زنجان، یزد و اهواز به مدینه منوره می پردازند.

بر اساس این گزارش در روز ۱۹ تیرماه سه پرواز با شماره های ۱۵۶۲، ۱۵۵۶ و ۱۵۶۴ به ترتیب در ساعت های ۹:۲۰، ۲۰:۴۰ و ۲۲:۱۵ فرودگاه امام خمینی را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

همچنین دو پرواز به شماره های ۱۵۵۴ و ۱۵۶۰ که در ساعتهای ۶:۰۵ و ۲۳:۵۵ انجام می شوند، در فرودگاه زنجان به مقصد مدینه برقرار هستند.

پروازهای فرودگاه یزد به مقصد مدینه در ساعت های ۷:۳۰، ۹:۰۰ و ۳:۲۰ روز بعد با شماره پروازهای ۱۵۶۶، ۱۵۵۸ و ۱۴۱۶ انجام می شوند.

همچنین در این روز دو پرواز در فرودگاه اهواز با شماره های ۱۵۵۰ و ۱۵۵۲ در ساعت های ۸:۴۰ و ۲۱:۴۰ به مقصد مدینه منوره انجام خواهد شد.

شایان ذکر است زائران گرامی می توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای خود را از طریق وب سایت "هما" به نشانی www.iranair.com دریافت نمایند. 

زائران محترم می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره های ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱، ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ و ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰، در مورد پروازهای فرودگاه زنجان با شماره ۰۲۴۳۳۳۶۰۴۰۰، در مورد پروازهای فرودگاه یزد با شماره های ۰۳۵۳۶۲۲۰۸۹۰ و ۰۳۵۳۷۲۱۷۸۸۱ و در مورد پروازهای فرودگاه اهواز با شماره های ۰۶۱۳۴۴۴۰۴۰۰ و ۰۶۱۳۴۴۴۲۰۹۳ تماس حاصل کنند.

 

برنامه پروازهای حج تمتع در تاریخ ۱۹ تیر

نام فرودگاه شماره پرواز ساعت پرواز مقصد
فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ۱۵۶۲ ۰۹:۲۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ۱۵۵۶ ۲۰:۴۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ۱۵۶۴ ۲۲:۱۵ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی زنجان ۱۵۵۴ ۰۶:۰۵ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی زنجان ۱۵۶۰ ۲۳:۵۵ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد ۱۵۶۶ ۰۷:۳۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد ۱۵۵۸ ۰۹:۰۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد ۱۴۱۶ ۰۳:۲۰ روز بعد مدینه منوره
فرودگاه بین المللی اهواز ۱۵۵۰ ۰۸:۴۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی اهواز ۱۵۵۲ ۲۱:۴۰ مدینه منوره