شناسهٔ خبر: 69455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

اجرای عملیات عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان آذربایجان غربی

ارسلان شکری ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان شکری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و شریانی این استان اجرا شده است و این فعالیت‌های گسترده در زمینه خط‌کشی و همچنین ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان استمرار خواهد داشت.

وی داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم را موثرترین شرایط برای حمل و نقل ایمن دانست و گفت: از مجموع ۱۲ هزار کیلومتر راه روستایی، شهری و نیز راه اصلی و فرعی در استان آذربایجان غربی، هفت هزار کیلومتر آسفالت است و امسال در نظر داریم از مابقی راه‌های فاقد آسفالت در استان،  ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها را روکش و آسفالت کنیم.

شکری آذربایجان غربی را از نظر ترانزیتی و حمل و نقل استانی مهم خواند و ادامه داد: بهسازی و ساماندهی جاده‌های آذربایجان غربی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و نتیجه‌بخش بودن این اقدامات بی‌شک در توسعه همه جانبه استان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.