شناسهٔ خبر: 69465 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران:

عزم وزیر راه و شهرسازی برای اتمام مسکن مهر قابل تقدیر است

شهرام کوسه غراوی کوسه غراوی ضمن قدردانی از عزم جزم وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه مسکن مهر، گفت: این اقدام وزارت راه منجر می شود خرید و فروش و اجاره بهای مسکن تا حدی متعادل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام کوسه‌غراوی، نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه‌تپه و گالیکش و عضو کمیسیون عمران دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارتباط زنده تلفنی با رادیو گفت‌وگو با اشاره به توقف ثبت نام پروژه مسکن مهر به دلایلی از جمله مشکلات مکان‌یابی گفت: مسکن مهر در بسیاری از شهرها در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید ولی چهار سال بعد به علت تخریب، تخلیه شد.

وی ضمن قدردانی از عزم جزم وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه مسکن مهر، گفت: این اقدام وزارت راه و شهرسازی منجر  به ایجاد تعادل در خرید و فروش و اجاره بهای مسکن می‌شود.

غراوی بر ضرورت توجه به کیفی‌‌سازی مسکن مهر تاکید و اظهار کرد: نباید در زلزله‌های شش تا هفت دهم ریشتری نگران تخریب منازل باشیم؛ به مساکن مهر باید تسهیلاتی پرداخت شود تا مردم به بهترین شکل از آن استفاده کرده و قادر به خرید باشند.

غراوی با بیان اینکه قطعا اولویت وزیر راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر است، گفت: مجلس و کمیسیون عمران نیز این عزم را دارند که هرجا نقصی در قانون بود، کمک حال وزارت راه باشند.

وی بر ساخت و تسهیل در اتمام پروژه بافت‌های فرسوده تاکید کرد و افزود: امنیت مردم برای ما از اولویت ویژه برخوردار است.

غراوی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر اظهار کرد: اتمام پروژه مسکن مهر قطعا کمک کننده است ولی یکسری مشکلات اداری در پرداخت ها وجود دارد که بایستی رفع شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اتمام پروژه مسکن مهر باید درایتمندانه مدیریت شود. هرچند طی مسیر دچار مشکلاتی شد که ناشی از تغییر سیاست گذاری ها بود ولی خوشبختانه سیاست کلی دولت مبنی بر اتمام این پروژه است.

غراوی افزود: مردم عزیزی که در مسکن مهر زندگی می کنند، ابتدا باید به فضای آموزشی بهداشتی دسترسی داشته باشند؛ از اینرو با وزارتخانه جلساتی داشتیم و اهتمام لازم صورت گرفته است.