شناسهٔ خبر: 69471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم:

برگزاری جشنواره تابستانی غدیر در اداره کل راه و شهرسازی استان قم

استان قم مهدی رحیمی‌راد، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم از برگزاری دوره سوم جشنواره فرهنگی- ورزشی غدیر، ویژه همکاران و فرزندان آن‌ها در سطح اداره کل این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی رحیمی‌راد گفت: در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح برای همکاران و با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی مدارس و فراغت دانش آموزان از تحصیل، جشنواره غدیر ویژه همکاران و طرح اوقات فراغت فرزندان آن‌ها به زودی در این اداره کل کلید خواهد خورد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم، وی ضمن بیان این که جشنواره در دو سطح همکاران و فرزندان آن‌ها برگزار خواهد شد، افزود: تنیس، فوتبال دستی، فوتسال، والیبال، مچ اندازی و دارت ویژه همکاران و مسابقه طراحی کاغذ دیواری و نقاشی ویژه فرزندان آن‌ها از جمله موارد  این جشنواره است.

رحیمی‌راد در خصوص جزییات این جشنواره توضیح داد: مسابقات تنیس، فوتبال دستی، مچ اندازی و دارت در دو ساختمان مرکزی و شماره یک به‌صورت مجزا انجام می‌شود و نفرات برتر هر رشته ورزشی از دو ساختمان، مسابقه نهایی را برگزار خواهند کرد. همچنین برای فرزندان کارکنان، مسابقه طراحی کاغذ دیواری با عنوان واقعه غدیر و مسابقه نقاشی با موضوع نماز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که شروع جشنواره از اول مرداد خواهد بود، بیان کرد: همکاران می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقات جشنواره غدیر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۹۸ به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اطلاع دهند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان قم در پایان گفت: پس از اعلام پایان جشنواره، به برندگان و آثار برگزیده هم‌زمان با جشن عید سعید غدیر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.