شناسهٔ خبر: 69509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احکام هیئت اجرایی بازآفرینی محله‌های هدف شهر گرگان ابلاغ شد

انتصاب در سفر یکروزه مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان گلستان در جلسه‌ای با حضور استاندار گلستان حق شناس و اعضای هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, در احکام جداگانه ای که از سوی سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری و حق شناس استاندار گلستان صادر شد: میر محمد غراوی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و دادبود شهردار گرگان به عضویت هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب شدند.

در این حکم آمده است: با هدف راهبری اجرای برنامه بازآفرینی محله های هدف، کاهش بوروکراسی و تسریع در اجرای برنامه، با توجه به تخصص، تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب می شوید.

در ادامه این احکام آمده است:در راستای سیاست‌های کلی نظام در بخش مسکن و شهرسازی، ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و تاکید بر احیای بافت‌های فرسوده شهری و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهور به مبحث بازآفرینی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم، لازم است با استفاده از تجارب گذشته ضمن توجه به حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذینفعان به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی سرعت بخشیده و اقدامات اساسی را مبذول فرمایید.

امید است با اتکا به الطاف الهی در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعداد های بالقوه ملی و استان اهتمام ویژه داشته و با بهره گیری از تجارب خویش و در چهار چوب قوانین و مقررات در ارتقای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.