شناسهٔ خبر: 69549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه احداث سرای محله انجیراب گرگان آغاز شد

یزدان پناه معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز پروژه احداث سرای محله انجیراب در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اسدا... پناه یزدان در این رابطه بیان داشت: پروژه احداث سرای محله انجیراب در دو طبقه روی همکف  و با ۶۷۰ متر زیر بنا با هدف فعالیت‌های بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و توانمندسازی ساکنین محله آغاز شد.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه  را سه میلیاردو یکصد میلیون تومان از منابع ملی عنوان و افزود: این پروژه در مرحله خاکبرداری است و در صورت تخصیص اعتبار به موقع در دو سال آینده به بهره‌برداری می رسید.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: دراین راستا و با هدف ساماندهی حاشیه رودخانه قلعه حسن پروژه احداث دیوار سنگی رودخانه زیارت در محدوده قلعه حسن با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف ساماندهی حاشیه و تردد ایمنی شهروندان و جلوگیری از تخریب با اعتبار بالغ بر یک میلیاردو شسصد میلیون تومان از منابع ملی و به طول۲۶۰مترمربع در حال اجراست.

این مقام مسئول افزود: این پروژه تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی در این گفتگو از پایان پروژه احداث دیوار سنگی در رودخانه محدوده محله انجیراب به طول ۱۵۰ متر در ماه گذشته نیز خبر داد.