شناسهٔ خبر: 69586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار:

حضور پرشور مردم گلبهار رکورد ورزش‌های همگانی کشور را شکست

دوچرخه سواری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: حضور پرشور مردم گلبهار در دومین همایش پیاده روی در این شهر، رکورد ورزش های همگانی کشور را شکست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در مراسم اهداء جوایز برندگان قرعه کشی همایش پیاده روی صبح و نشاط که با حضور امام جمعه، دادستان، رئیس شورای شهر، فرماندهی انتظامی شهرستان و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ما برخود می بالیم که مردم این شهر با اراده و عزم راسخ در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اکنون در عرصه ورزشی خالق حماسه ای شدند که براساس اذعان رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور بیش از ۷۰ هزار نفر حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی با پوشش سراسری و پخش مستقیم از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی و شبکه استانی سیمای خراسان رضوی حضور پرشور مردم را به صورت زنده منعکس کرد که لنز دوربین‌ها قادر نخواهند بود این عظمت را به صورت کامل منعکس کنند.

گریوانی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته جامعه ورزشی شهر جدید گلبهار از مردان و زنان حائز عناوین و رتبه‌های برتر در مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و بین‌المللی شدند، اذعان کرد: قطعا این تلاش ها و افتخارات مسئولیت همه ما را بیش‌تر خواهد کرد که شرکت عمران گلبهار به منظور حمایت از این ورزشکاران نسبت به تامین زیرساخت ها و امکانات ورزشی در شهر جدید گلبهار با همکاری و مشارکت ورزش و جوانان فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان ابراز امیدواری کرد: به منظور توسعه و تامین فضاهای ورزشی متناسب با سرانه جمعیتی این شرکت نسبت به احداث زمین های ورزشی روباز و سرپوشیده اقدام خواهد کرد.

شایان ذکر است طی مراسم برگزار شده خودروی تیبا به آقای بهمن آبادی و تعدادی دوچرخه به صورت نمادین به برندگان اهداء شد.