شناسهٔ خبر: 69590 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجام هشت پرواز حج از فرودگاه های امام خمینی(ره)، مشهد، اهواز و ساری

حجاج رشت امروز ۲۳ تیرماه، ۸پرواز برای اعزام زائران به مراسم حج تمتع در شهرهای تهران، مشهد، اهواز و ساری برقرار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه ارائه شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می دهد در روز هفتم از عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۸ پرواز به انتقال زائران از مقاصد تهران، مشهد، اهواز و ساری به مدینه منوره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در روز ۲۳ تیرماه ۱ پرواز با شماره‌های ۱۵۵۰ در ساعت ۷:۵۰ فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

در این روز پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد مدینه منوره آغاز شده و ۲ پرواز با شماره‌های ۱۵۶۲ و ۱۵۶۴ به ترتیب در ساعت‌های ۵:۲۵ و ۲۱:۵۵ انجام می‌شود.

همچنین در این روز ۲ پرواز در فرودگاه اهواز با شماره‌های ۱۵۵۸ و ۱۵۵۲ در ساعت‌های ۹:۴۰ و ۲۱:۴۰ به مقصد مدینه منوره انجام خواهد شد.

امروز فرودگاه ساری نیز میزبان ۳ پرواز حج تمتع است و این ۳ پرواز در ساعت‌های ۸:۱۰، ۱۸:۳۰ و ۱۹:۱۰ با شماره‌های ۱۵۵۴، ۱۵۵۶ و  ۱۵۶۰ انجام می‌شود.

شایان ذکر است زائران گرامی می توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای خود را از طریق وب سایت "هما" به نشانی www.iranair.com دریافت نمایند

زائران محترم می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره‌های ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱، ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ و ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰، در مورد پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با شماره‌های  ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۲۳، ۰۵۱۳۳۰۰۳۱۷۷ و ۰۵۱۳۳۰۰۳۲۳۰، در مورد پروازهای فرودگاه اهواز با شماره‌های ۰۶۱۳۴۴۴۰۴۰۰ و ۰۶۱۳۴۴۴۲۰۹۳ و در مورد پروازهای فرودگاه ساری با شماره‌های ۰۱۱۳۳۷۲۲۵۱۱، ،۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۲، ۰۱۱-۳۳۷۲۳۷۹۱ و ۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۳  تماس حاصل کنند.

 

برنامه پروازهای حج تمتع در تاریخ ۲۳ تیر

نام فرودگاه شماره پرواز ساعت پرواز مقصد
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۵۰ ۰۷:۵۰ مدینه منوره
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۵۶۲ ۰۵:۲۵ مدینه منوره
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۵۶۴ ۲۱:۵۵ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی اهواز ۱۵۵۸ ۰۹:۴۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی اهواز ۱۵۵۲ ۲۱:۴۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۵۵۴ ۰۸:۱۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۵۵۶ ۱۸:۳۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۵۶۰ ۱۹:۱۰ مدینه منوره