شناسهٔ خبر: 69660 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاههای اصفهان خبر داد:

آغاز عمليات اعزام زائران سرزمين وحی از فرودگاه اصفهان

حجاج اصفهان مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان گفت: اعزام زائران بيت‌الله الحرام از فرودگاه اصفهان با برنامه ريزی انجام ۳۱ سورتی از نخستين ساعات امروز، ۲۴ تير ماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه های اصفهان، حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه های استان درباره اعزام نخستین گروه حجاج گفت: با پرواز امروز (۲۴ تیر) ۲۵۰ نفر از زائران اصفهانی به مقصد جده اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: اعزام حجاج از فرودگاه شهيد بهشتی اصفهان در قالب ۳۱ سورتی ( ۱۴ پرواز به جده و ۱۷ پرواز به مقصد مدينه) انجام می شود.

وي گفت: زائران اعزامی فرودگاه اصفهان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستند که عملیات اعزام در قالب ۵۲ كاروان مشتمل بر ۴۹ کاروان از اصفهان و سه كاروان از چهارمحال بختياری انجام می‌شود و از اين تعداد ۲۸ كاروان مدينه قبل و ۲۴ كاروان مدينه بعد هستند.

امجدی افزود: تعداد زایران اعزامی از اصفهان ۷۰۰۷ نفر به همراه ۲۶۰ نفر از عوامل عمليات حج  و تعداد زائران اعزامی از چهارمحال و بختياری ۳۸۵ نفر به همراه ۱۴ نفر عوامل حج است و در مجموع از فرودگاه اصفهان ۷۶۶۶ نفر شامل ۷۳۹۲ زائر و ۲۷۴ نفر عوامل عمليات حج  به خانه خدا مشرف می شوند.