شناسهٔ خبر: 69706 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

:

رونمایی از سه طرح استانی و اپلیکیشن سازمان هواشناسی با حضور وزیر راه و شهرسازی

سازمان هواشناسی در پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی از سه طرح استانی و اپلیکیشن اختصاصی سازمان هواشناسی با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور صبح امروز، سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست سه طرح استانی راه‌اندازی سنجنده دریایی استان گلستان، راه‌اندازی سامانه هواشناسی هوانوردی فرودگاه‌پیام و راه‌اندازی مرکز پیش‌بینی استان لرستان از طریق ویدئو‌کنفرانس رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکیشن موبایلی اختصاصی سازمان هواشناسی نیز برنامه دیگر این نشست بود که با حضور مدیران استانی سازمان هواشناسی کشور انجام شد.

در بخش دیگری از این نشست از مدیران سازمان‌های هواشناسی خوزستان، لرستان، گلستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و مازندران به عنوان مدیران پیشرو در پیش‌بینی رخداد سیلاب قدردانی شد.

ارائه گزارش از آخرین وضعیت مصوبات پنجاه و سومین نشست شورای مدیران توسط معاونت‌های فنی و شبکه ایستگاه‌ها، توسعه و پیش‌بینی هواشناسی و توسعه مدیریت و منابع و نیز برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این نشست است.

گفتنی است، پنجاه و چهارمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه جاری در سازمان هواشناسی کشور برگزار می‌شود.