شناسهٔ خبر: 69748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل مازندران:

نظارت ميداني بر سطح خدمات شركت‌هاي مسافربري مازندران به صورت مدون در حال اجراست

نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نظارت ميداني بر سطح خدمات شركت‌هاي مسافربري این استان به صورت مدون و مستمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، علی نصیری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزايش تقاضاي سفر در ایام تابستان نظارت ميداني بر سطح خدمات شركت هاي مسافربري استان مازندران در حال اجراست.

وی تصريح نمود: پس از تکميل بازديد ميدانی، نواقص موجود شرکت به مديران شرکت هاي مزبور ابلاغ می گردد که در اين مرحله علاوه بر تکميل چک ليست های نظارتی، مشکلات و خدمات حمل و نقلی ارايه شده توسط شرکتها به مسافران نيز مورد ارزيابي قرار مي گيرند.

علی نصیری بیان داشت : در اين رابطه مسافران می توانند مشکلات رااز طريق ارسال  پيامک ۳۰۰۰۱۴۱  مطرح تا موضوع از طريق بازرسان ارتقا سطح خدمات  مورد رسيدگی قرار گيرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه نمود: چک ليست های نظارتی به منظور ارتقا سطح خدمات و انطباق شرکتها به قوانين و مقررات جاری سازمان و همچنين افزايش رضايت مندی و بهره وری مناسب کاربران و مسافران تکميل می گردد و مشکلات موجود پس از بازديد اوليه و تكميلي به مديران شرکتها اعلام و تذکر داده شده ، چنانچه شرکت ها نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی ننمايد مراتب نواقص در کميسيونهای تخلفات شرکت ها مطرح، كه منجر به صدور رای مبنی بر اخطار کتبی و يا تعطيلی و لغو پروانه فعاليت شرکت می گردد.

شايان ذکر است: در حال حاضر تعداد ۲۰۴ شرکت  مسافربری در بخش اتوبوس ، مينی بوس و سواری در استان مازندران در حال فعالیت هستند.