شناسهٔ خبر: 6979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسي پروژه‌هاي در دست انجام راه‌هاي روستايي استان كرمانشاه

پيمانكاران راه روستايي كرمانشاه مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه به بررسي پروژه هاي در دست انجام راه روستايي در جهت رفع موانع و مشكلات در سر راه تكميل پروژه ها و بهره برداري آنها قبل از پايان سال مالي پرداخت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، مهندس بهادري در جلسه اي با حضور پيمانكاران راه روستايي گفت: با توجه به اينكه درآستانه اتمام سال مالي قرار داريم لذا لزوم جذب به موقع اعتبارات بر اساس انجام پروژه ها با كيفيت و كميت لازم بوده و در جهت تعيين تكليف پروژه هاي داراي اعتبار و نقدينگي، فرصتي براي تعلل پيمانكار در كار وجود نداشته و پيمانكاران بايد با كيفيت لازم پروژه ها را در زمان مقرر به اتمام برسانند.

عبداله بهادري در خصوص انجام پروژه ها بايد برابر با اعتبار لازم باشد گفت: دليلي براي پروژه هايي كه از برنامه زمانبندي عقب افتاده باشد پذيرفته نيست و پيمانكاراني كه در زمان مقرر پروژه هاي داراي اعتبار را به پايان نرسانند برخورد قانوني مي شود.

مدير كل راه و شهرسازي استان درباره ارزيابي پيمانكاران نيز گفت: هماهنگي لازم با مقامات ارشد استان درخصوص برقراري ارزيابي پيمانكاران استان صورت گرفته و پيمانكاراني كه نمره قبولي را در اين ارزيابي اخذ ننمايند ديگر در راه و شهرسازي استان جايي ندارند.

وي ضمن اظهار نارضايتي از برگزاري مناقصات يك پروژه در قالب قطعات مختلف گفت: چه لزومي دارد كه يك پروژه در قالب چند قطعه به مناقصه گذاشته شود و چند پيمانكار در يك پروژه مشغول شده و از همكاران خود خواست كه پروژه ها را به صورت يكجا به مناقصه گذاشته و موضوع ايمني آنها را نيز در برآورد لحاظ نمايند.

در پايان اين جلسه صورتجلسه از زمان اعلام شده از سوي پيمانكاران جهت اتمام پروژه هاي راه روستايي تنظيم ، قرار شد تا پايان خرداد ماه جاري عمليات اجرايي تمامي پروژه هاي راه روستايي داراي اعتبار انجام شده و به بهره برداري برسند.

نظر شما