شناسهٔ خبر: 69793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه کریدور شمال استان همدان قطعه کاج-اصله فعال شد

بتن ریزی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن و درگزین گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین استانی و شهرستانی قطعه سه راهی کاج به اصله فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " احمد محمدی " در رابطه با این پروژه بیان کرد: پروژه کریدور شمال استان همدان در حوزه شهرستان درگزین  قطعه سه راهی دهلق - کاج از کیلومتر ۳۰۰+۱۳ تا ۰۵۰+۲۱ به طول تقریبی ۸کیلومتر با قرارداد بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال به مدت پیمان ۲۴ ماه  شروع شد.

وی ادامه داد: این پروژه شامل اجرای عملیات خاکریزی،پل ها،ساب بیس،بیس،آسفالت،خط کشی و نصب علائم ایمنی است.

وی اضافه کرد: پیمانکار پروژه پس از تجهیز کارگاه و احداث کارگاه تولید بتن(بچینگ) شروع به عملیات پی کنی ،قالب بندی،بتن ریزی پلها،حمل و پخش مصالح نموده که بنا به گفته  پیمانکار حدود  ۱ کیلومتر مسیر  از سه راه سیلیلک  به سمت کاج آماده قیر پاشی و آسفالت  گردیده  و طی هفته های آتی  اجرای آسفالت در دستور کار شرکت است.

محمدی با بیان این مطلب که پیشرفت فیزیکی پروژه حدود ۱۱ درصد است ، یادآورشد:  در پروژه کاج - سه راهی دهلق در صورت رفع موانع و عدم بروز مشکل تا اواسط پاییز ۹۸ بسیاری از قسمتهای مسیر تا مرحله اجرای بیس و در صورت مساعد بودن هوا و امکان اجرای قیر و آسفالت‌ انجام می پذیرد.

وی در رابطه با پروژه کریدور شمال استان همدان  در حوزه شهرستان رزن قطعه ویر تا دمق بیان کرد: این پروژه به طول تقریبی ۷کیلومتر با قرارداد بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال شامل تکمیل عملیات خاکریزی،پل سازی ،ساب بیس ،اجرای بیس،آسفالت،خط کشی و نصب علائم ایمنی  و اتمام روسازی از اواخر تیرماه سال ۹۸  برنده مناقصه گردیده و پیمانکار پروژه در حال پیگیری تجهیز کارگاه و شروع عملیات قالب بندی،بتن ریزی پلها و حمل و پخش مصالح  است.