شناسهٔ خبر: 6980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه تاكيد كرد:

رعايت قوانين و مقررات در نظارت‌ها و انجام وظايف محوله

جلسه‌ مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در جلسه‌اي با حضور ناظران اجرايي زير مجموعه‌اش بر نقش توانمندي و فني آنها در ساخت و سازها و انجام فعاليتهاي عمراني استان تاكيد كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، مهندس بهادري در ادامه افزود: پتانسيل و توانمندي و ظرفيت لازم در نيروهاي فني اين اداره كل و نقش آن در جهت ارتقاي سطح كيفي و كمي ساخت و سازها و انجام فعاليتهاي عمراني و اجرايي استان بر كسي پوشيده نيست و تنها بايد در نظارت ها و انجام وظايف محوله، نكات فني و قوانين و مقررات و محدوديت‌ها را رعايت نمود.

عبداله بهادري ضمن اعلام نقش پيمانكاران بعنوان بازوان توانمند دستگاههاي اجرايي هر استان افزود:نوع نگاه به پيمانكار بايد مثبت بوده و ضمن اينكه نبايد هيچ حقي از كسي ضايع شود،بايد آنچه در قوانين و مقررات گنجانده شده به نحو احسن رعايت و در حفظ آن پافشاري نمود.

مدير كل راه و شهر سازي استان در ادامه گفت:وظيفه سنگين و حساسيت وظايف ناظران و نقش مثبت و سازنده آنها بايد در عمل خود را نشان داده و بايد در كاهش تصادفات و جلوگيري از مرگ و ميرهاي ناشي از حوادث جاده اي خود را نشان دهد.

وي در پايان گفت: انجام تمام كارها به نحو احسن،تنها با استفاده از تمام ظرفيت ها و استعدادهاي  همكارن و همراهي آنها مقدور بوده و منافع اين عمل به استان و مردم بر مي گردد.

نظر شما