شناسهٔ خبر: 69812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سوت متروی گلبهار در چناران شنیده می شود

مترو در جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل ترافیک کشور که با حضور اعضای اصلی برگزار شد، طرح مطالعاتی امتداد متروی گلبهار به چناران تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، در این جلسه که با موضوع بررسی روند اجرای متروی مشهد گلبهار-چناران برگزار شد، مشاور طرح مطالعات انجام شده در جهت امتداد مسیر را تشریح نمود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این جلسه با اشاره به اینکه در جهت عملیاتی شدن اجرای خط مترو گلبهار-چناران تاکنون پیگیری های زیادی انجام شده است ، افزود: طرح مطالعاتی اجرای مسیر مترو گلبهار-چناران در جهت توسعه حمل و نقل عمومی به شهر چناران خواهد بود.

هومن گریوانی خاطرنشان کرد: با توجه مطالعات انجام شده و  بررسی های کارشناسی بعمل آمده، طول مسیر مترو 6 کیلومتر است که پس از اخذ مجوز در شورای حمل و نقل ترافیک استان خراسان رضوی امروز در شورای عالی همتای کشور بررسی و مورد  تصویب قرار گرفت.

گریوانی با تقدیر از پیگیری های دکتر دهقان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت اجرایی شدن متروی گلبهار-چناران، ابراز امیدواری کرد: با تصویب اجرای مسیر متروی گلبهار-چناران برنامه ریزی لازم برای تملک مسیر و همچنین اجرای ابنیه فنی طول مسیر به زودی انجام خواهد شد.