شناسهٔ خبر: 69888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راهداری مشکین شهر هزینه شد

علی رحمتی علی رحمتی گفت: برای توسعه و اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان مشکین شهر بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مشکین شهر بود با اعلام این مطلب افزود:از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی،فرعی و روستائی این شهرستان توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام شده و این در حالی است که از اعتبار مصوب ۲ میلیارد تومانی شهرستان فقط ۴۰۵ میلیون تومان درسال ۹۷ اختصاص یافته است.

عضو شورای اداری استان اردبیل احداث،نصب و تعمیر ۱۰ دستگاه نرده پل در محورهای مواصلاتی شهرستان مشکین شهر را یادآور شد و افزود: ۳۷ هزار مترمربع لکه گیری راهها،تعمیر و تجهیز ماشین آلات،شروع احداث ساختمان جدید اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشکین شهر و خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از حوزه استحفاظی این شهرستان از اقدامات برجسته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مشکین شهر است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور پارس آباد مشکین شهر بزودی آغاز خواهد شد گفت: با حمایت فرمانداری مشکین شهــــــر و طبق تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل راه روستای مشیران نیز بزودی آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد:بیشترین طرح ها،برنامه ها و اقدامات این اداره کل در شهرستان مشکین شهر انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل به برنامه های مختلف این کمیسیون و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای کاهش تصادفات اشاره کرد و ضمن تاکید بر رعایت کامل قوانین رانندگی از مردم و نمازگزاران خواست با فرهنگ سازی مناسب و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده ها سفری ایمن داشته باشند.

عضو شورای برنامه ریزی استان اردبیل ساخت،توسعه و احداث راه را از وظایف اداره کل راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل وظیفه نگهداری را برعهده دارد و در حوزه های مختلف به ویژه حفاظت و صیانت از حریم راهها طبق قانون با همه توان تلاش می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با الحاق معاونت راه روستایی از راه و شهرسازی به راهداری و حمایت فرمانداران شهرستانها در تخصیص اعتبارات راهداری بیش از پیش به اهالی نجیب و ساکنان روستاهای استان خدمت کنیم.