شناسهٔ خبر: 70005 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت تقاطع غیر همسطح ورودی سمنان

غلطک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز علیات اجرای روکش آسفالت تقاطع غیر همسطح ورودی شهر سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان,  احسان منصور کیایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای محورهای مواصلاتی شهرستان سمنان عملیات اجرای روکش آسفالت توپکا در تقاطع غیر همسطح شهر سمنان به طول  ۴ کیلومتر آغاز شده است .

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی از کلیه رانندگان و همشهریان که قصد تردد از محور مذکور را دارند خواهشمندیم، ضمن توجه به علائم هشدار دهنده و همکاری با عوامل راهداری با احتیاط کامل در این مسیر تردد کنند.

منصورکیایی در پایان  افزود : شهرستان سمنان دارای بیش از ۷۵ کیلومتر بزرگراه و ۵۵کیلومتر راه  روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره کل قرار گرفته که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.