شناسهٔ خبر: 70051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی طرح جامع بازنگری شهر کهنوج

جلسه کهنوج طرح جامع بازنگری شهرکهنوج باحضورسرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، شهردار، اعضای ورای شهرکهنوج و مشاورطرح موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، رضا آزادی گفت: با توجه به اینکه در آذر ماه ۱۳۹۷قرار دادطرح جامع بازنگری شهرکهنوج با مشاور طرح منعقدشده است در این جلسه به بررسی مشکلات  اجرای طرح پرداخته شد و به مشاور طرح تذکر داده شده تا  هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی بافت قدیم شهر کهنوج اقدام و در جلسات آینده نتیجه را گزارش کند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان بیان داشت:در این جلسه باتوجه به ماده ۳۵ نظام مهندسی مشکلات و مسائل فنی مربوط به ساخت و سازهای شهر کهنوج مطرح و دراین خصوص موارد ارتقای سطح میزان نظارت و همکاری با شهرداری مورد توجه قرار گرفت.

آزادی تاکید کرد: ضرورت دارد شهرداری ها نقشه ساختمانی ممهور به مهرطراح معمار و محاسب و همچنین کنترل ضوابط معماری و شهر سازی را قبل از صدور پروانه مورد توجه جدی قراردهند.

 وی دریایان گفت:در این جلسه روند تغییر کاربری و پرونده های کمیسیون ماده ۵ موردبررسی قرار گرفت و در این زمینه شهرداری ملزم به رعایت مقررات کمیسیون ماده پنج شد.