شناسهٔ خبر: 70069 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از آزادراه همت_کرج

اسحاق جهانگیری صبح امروز معاون رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آزادراه همت_کرج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،صبح امروز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و محمدجواد آذری جهرمی از آزادراه در دست احداث همت_کرج بازدید کردند و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت کار قرار گرفت.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این آزادراه به طول ۱۴.۶ کیلومتر، هم اکنون از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است و امیدواریم ۱۵ درصد باقیمانده ظرف سه ماه آینده تکمیل شود.
وی با اشاره به تاثیر ساخت آزادراه همت_کرج در کاهش ترافیک استان‌های تهران و البرز گفت: علاوه بر این آزادراه، در صورتی که شبکه آزادراهی اطرف تهران شامل قطعه یک آزادراه تهران_شمال و کنارگذر جنوبی تهران را یکپارچه کنیم  کاهش ترافیک در استان‌های تهران و البرز ملموس می‌شود.

خادمی یادآور شد: برای تملک اراضی و رفع معارضان ۲۵ میلیارد تومان نیاز است که پنج میلیارد تومان مرحله اول باید در اولویت قرار گیرد.