شناسهٔ خبر: 70087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاكيد کرد :

حمل و نقل مهم‌ترين عامل توسعه در مازندران

شورای تنکابن مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در جلسه شوراي معاونان این اداره کل که در شهرستان تنکابن با هدف بررسي و ارتقای سطح كيفي و كمي حوزه راهداری و حمل و نقل در منطقه غرب استان برگزار شد ، عنوان گفت: حمل و نقل مهم‌ترين عامل توسعه در مازندران است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی در اين جلسه ضمن قدرداني از تلاش‌هاي همه دست اندركاران بخش هاي مختلف حمل و نقل در استان ، از مازندران به عنوان يك استان ويژه و استراتژيك در منطقه ياد كرد و افزود: محورهای ارتباطی مازندران جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم ، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در مازندران از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، تنکابن ، چالوس و .. می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.

نجفی در ادامه بر عملیات ایمن سازی محورها ، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت بر روند اجرایی پروژه ها تاکید و خاطر نشان ساخت : ايجاد يك راه ايمن و استاندارد در سرزمين سرسبز و زيبايي همچون مازندران مي تواند عامل بسيار مؤثري در زمينه جذب گردشگران و توريست‌هاي داخلي و خارجي باشد.

گفتنی است: در این جلسه که با حضور روسای ادارات تابعه رامسر، تنکابن و عباس آباد برگزار شد، تمامی مشکلات و موانع اداری و کاری ادارات مذکور مورد بررسی قرار گرفت.