شناسهٔ خبر: 70166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی میز خدمت در اداره راه و شهرسازی البرز

ميز خدمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز, معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار و پیاده سازی میزخدمت الکترونیک و در راستای تحقق دولت الکترونیک و شفاف سازی ارائه خدمت به شهروندان ، این اداره کل اقدام به راه اندازی سامانه میز خدمت هوشمند کرده است .

سید احمد احمدی در شرح این سامانه بیان داشت:  درطراحی این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز که قابل استفاده در تمامی دستگاهها (رایانه های رومیزی ، تبلتها و موبایلها) و متقاضی می تواند کلیه روندهای ارائه خدمت را پیگیری نماید و به صورت الکترونیکی با کارشناس مربوطه در تعامل باشد. اطلاع رسانی از طریق پیامک از قابلیت های دیگر این سامانه است.

شایان ذکر است این سامانه با آدرس Eservice.Alborzrud.ir  در دسترس مردم است و  در حال حاضر خدماتی از قبیل استعلام سوابق مالکیت و یا استفاده از تسهیلات دولتی ، استعلام وام مسکن یکم ، استعلام نوعیت زمین ، اخذ سند مالکیت ، پیگیری صورت وضعیت ، پیگیری مکاتبات اداری ، ملاقات حضوری با مدیرکل و معاونین بصورت کاملا الکترونیکی قابل دسترس می باشد و درخصوص خدماتی که جهت دریافت خدمت نیاز به مراجعه حضوری متقاضی می باشد نیز امکان پیگیری الکترونیکی این قبیل خدمات وجود دارد.