شناسهٔ خبر: 7021 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود؛

دومین نشست از دفتر پنجم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی

نشست احیای ساختمان های ارزشمند تجارب احیای خانه هنرمندان، هتل خانه ایرانی کاشان و چلبی اوغلو در نشستی با عنوان برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استفاده مجدد از ساختمان‌های ارزشمند بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین نشست از دفتر پنجم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص بهره‌‌برداری مجدد از ساختمان‌های ارزشمند با عنوان «برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استفاده مجدد از ساختمان‌های ارزشمند، با بررسی تجارب خانه هنرمندان، هتل خانه ایرانی کاشان و چلبی اوغلو» روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دکتر محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان دبیر علمی و دکتر اسکندر مختاری به عنوان عضو پنل در این نشست حاضر خواهند بود.

در این جلسه که از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برگزاری می‌شود محمدرضا نیکبخت، بیژن شافعی و شعله بلوچ به عنوان کارشناس سخنرانی می‌کنند.

اولین نشست از دفتر پنجم سلسله نشست‌های موضوعی با عنوان «سیر تحول سیاست‌‌ها و اقدامات در بهره‌‌برداری مجدد از ساختمان‌‌های ارزشمند در ایران» در ماه جاری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

نشست‌های موضوعی این شرکت که معاون وزیر راه و شهرسازی دبیر آن است، در سال جاری با نگاه درس آموزی از تجارب از طریق واکای نمونه‌های موردی برگزار خواهد شد.

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ واقع شده است. /

نظر شما