شناسهٔ خبر: 70248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

بهسازی پایانه بارامیرکبیر اصفهان/ آغاز ساخت راهدارخانه کامو

پایانه رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات بهسازی پایانه بار امیرکبیر اصفهان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حامد فلاحی اظهار کرد: پایانه بار امیرکبیر اصفهان یکی از قدیمی ترین پایانه بار استان اصفهان است که به طیف گسترده ای از رانندگان خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به فرسودگی بخشی از تاسیسات این پایانه و لزوم ارتقا خدمات  ارائه شده به رانندگان خدوم کشور گفت: در این راستا عملیات تعويض و استاندارد سازي سيستم گاز كشي محوطه ، بهسازي سيستم آبرساني و بهسازی سیستم بهداشتی این  مجموعه انجام شد.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان دربخش دیگری از سخنان خود به تلاش اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا مدار تغذيه برق سیستم های خنک کننده ساختمان اداری  با هدف كاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف جداسازی شد.

فلاحی اضافه کرد: عملیات ساخت ساختمان راهدارخانه هاي انارك و پشته با هدف ارتقاء و افزايش سرعت در ارايه خدمات راهداري بخصوص در فصل زمستان در حال انجام است.

وی همچنین از آغاز عملیات ساخت راهدارخانه کامو خبر داد و گفت: راهدارخانه ها نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم ایفا می کنند و لذا ساخت و بهسازی آنها برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  اجراي عمليات بهسازي برق ساختمان اداري،محوطه و سوله هاي كارگاهي ادارات اردستان و خور و بيابانك، رفع نواقص و اتمام و تحويل پروژه ساخت قرارگاه پليس راه استان، رفع نواقص پليس راه شاهين شهر، رفع نواقص پليس راه سگزي  و ساخت تابلو ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستانهاي كاشان ، نجف آباد و راهدارخانه هاي رحيم آباد ، نوغان و ازونبلاغ را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره برشمرد.