شناسهٔ خبر: 70281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپايي ميز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در نماز جمعه شهرستان اردبيل

میز خدمت در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز نماز جمعه براي ارائه خدمات، مشاوره و راهنمايي نمازگزاران اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل در محل نماز جمعه ميز خدمت داير کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل,  پيرو هماهنگي ها و مذاكرات قبلي با ستاد پشتيباني نماز جمعه استان و نامه واصله از معاونت سياسي امنيتي استانداري اردبيل، دفتربازرسي، مديريت عملكرد و صيانت از حقوق شهروندان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل به مناسبت بزرگداشت سالروز نماز جمعه براي ارائه خدمات و مشاوره نمازگزاران همگام با ساير دستگاه هاي اجرايي استان  ميز خدمت داير کرد.

در اين مراسم كارشناسان تخصصي مديريت ميز خدمت، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و دفتر صيانت از حقوق شهروندان اداره كل به همراه معاون باز آفريني شهري و مسكن ضمن معرفي خدمات حوزه هاي متعدد اداره كل به مشكلات مراجعان رسيدگي و راهنمايي هاي لازم را بعمل آوردند.

شايان ذكر است در اين مراسم استاندار اردبيل به همراه مسئولان اجرايي، دولتي و نظامي و انتظامي استان از غرفه ميز خدمت اين اداره كل بازديد کرد.