شناسهٔ خبر: 70294 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تشریح امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در ترمینال سلام برای زائران خانه خدا / کاهش ٢٥ درصدی تاخیر پروازها

محمدرضا فردی مدیرکل ترمینال گالری سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، اقدامات صورت گرفته برای انجام پروازهای حج را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) محمدرضا فردی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی العالم اظهار داشت: در عملیات حج ٩٨ همه امکانات و بخش های مختلف صنعت حمل و نقل هوایی کشور برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران بسیج شدند.

فردی ادامه داد: در سال های گذشته بخشی از پروازها توسط هواپیمایی سعودی انجام می گرفت اما در سال جاری کلیه پروازهای حج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام می شود و این شرکت نیز با تلاش های شبانه روزی توانسته به بهترین نحو عملیات پروازهای حج را انجام دهد و تاخیر پروازها نیز نسبت به سال گذشته ٢٥ درصد کاهش یافته است.

وی گفت : امسال بر اساس دستور وزیر محترم راه و شهرسازی مقرر شد تا پروازهای حج از ترمینال مدرن سلام که توسط ریاست محترم جمهور در خرداد ماه افتتاح شد انجام شود و با پیگیری های مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تلاش های همه همکارانم این ترمینال برای خدمت رسانی به ضیوف الرحمان آماده شد.

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تعیین شیفت های ویژه جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران بیت الله الحرام بیان داشت: تلاش کردیم تا در ترمینال سلام بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم و بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایتمندی زائران گرامی از خدمات ارائه شده در این ترمینال در سطح بالایی قرار دارد.

فردی گفت : کلیه نهادهای فعال در امر اعزام زائران همچون یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه نیز در عملیات حج ٩٨ کلیه امکانات خود را به کار گرفته اند تا موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر زائران را فراهم کنند.

مدیرکل ترمینال گالری سلام افزود: برپایی ایستگاه های مطالعه و روایت گری، پذیرایی، استقرار سفیران مهربانی و محل استراحت بخشی از امکاناتی است که در ترمینال سلام برای رفاه حال زائران خانه خدا در نظر گرفته شده است.