شناسهٔ خبر: 70304 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی:

بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری‌های حوزه راهسازی و تکمیل آن‌ها در شرایط فعلی مستلزم تامین قیر است

مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه وشهرسازی افزود: بخش بزرگی  ازسرمایه‌گذاری‌ها در شرایط فعلی در حوزه راهسازی و  تکمیل آن‌ها  مستلزم تامین قیر است. لذا لازم است تا به مقوله قیر به عنوان یک کالای اساسی نگاه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  صبح روز شنبه پنج مردادماه  مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی و هیئت همراه با حضور در شهرستان فلاورجان و با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرموسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان و حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی این شهرستان بازدید  کردند.

مهران کفاش طی این دیدار گفت: بر اساس  سیاست وزارت راه و شهرسازی، اولویت اصلی این وزارتخانه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی  ۷۰ درصد  است. ‌
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی افزود: بخش بزرگی  ازسرمایه‌گذاری‌ها در شرایط فعلی در حوزه راهسازی و  تکمیل آن‌ها  مستلزم تامین قیر است. لذا لازم است تا به مقوله قیر به‌عنوان یک کالای اساسی نگاه شود.

کفاش در  جمع مسئولان در محل فرمانداری شهرستان فلاورجان بیان کرد: از آنجایی که در شهرستان فلاورجان اکثر پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه است،  هدف ما هم تکمیل این پروژه‌ها است.
وی اظهار کرد: در صورت تامین قیر لازم بسیاری از پروژه‌های راه وشهرسازی‌ هم در کشور و هم در استان اصفهان به سرانجام خواهند رسید.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه با توجه به مهم‌ترین خواسته شهرستان برای احداث ورودی مناسب شهر فلاورجان گفت: مقرر شد تا طرح مورد نظر ظرف دو ماه آینده توسط مشاور به وزارت راه و شهرسازی ارائه تا پس از بررسی در سطح وزارتخانه عملیاتی شود.

 در پایان در نشستی پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها مشکلات و مسائل خود را با معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات ارائه شد.