شناسهٔ خبر: 70305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار:

ارتباط و تعامل مناسبی بین مردم و مسئولان وجود دارد

نمازجمعه حاجی محمدی گفت: بسترهای لازم به منظور ارتباط مردم با این شرکت فراهم شده که برگزاری جلسات پرسش و پاسخ زمینه ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم را با مسئولین فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این جلسهحاجی محمدی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار، با حضور در جمع شهروندان گفت: شرکت عمران همواره بسترهای لازم را برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به آن ها فراهم کرده است، عمده مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن بوده که به‌رغم پیگیری‌های این شرکت متاسفانه، آن‌ها نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

حاجی محمدی افزود: این موضوع در جلسه ۱۴۸ شورای مسکن استان نیز مطرح و مقرر گردید در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی پروژه های مسکن مهر از رئیس کل دادگستری تقاضا شد تا شعبه جدید تخصصی ویژه در دادگستری برای این امر اختصاص دهند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار خاطرنشان کرد: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر در اولویت برنامه های وزارت راه و شهرسازی قرار داشته که در همین راستا بازدیدهای دوره ای از مسکن های مهر با حضور نمایندگان دستگاه ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری مناسبی در جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر با شرکت خدمات رسان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: بازدیدهای دوره ای با حضور تمام دستگاه های دخیل در امر مسکن مهر از پروژه ها با حضور پیمانکاران پروژه ها انجام می شود و مسائلی که منجر به تاخیر در اجرای کار شده و یا موانع موجود شناسایی و راهکارهای لازم برای انجام هر چه سریعتر بررسی می شود.