شناسهٔ خبر: 70306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصول شهرسازی در شهر جدید گلبهار به خوبی رعایت شده است

داودپور عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: در احداث شهر جدید گلبهار، کلیه ارکان شهرسازی به خوبی رعایت شده است که نقطه عطفی برای این شهر محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، طی سفر زهره داودپور به گلبهار برای بازدید و بررسی روند اجرای طرح های جامع و تفصیلی و بررسی روند اجرایی شدن طرح اقدام ملی در تولید عرضه و مسکن جلسه ای با هدف تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف شهرسازی، معماری، حمل و نقل برگزار شد.

 داودپور در جلسه ای که با حضور شاهین فر عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار و کارشناسان این شرکت در حوزه مسکن و شهرسازی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از تهیه طرح جامع و تفصیلی گلبهار، افزود: نحوه اجرای طرح کالبدی شهر در حداکثر انطباق با طرح های بالادستی قرار دارد که این موضوع نقطه عطفی برای این شهر محسوب می شود.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با بیان اینکه گلبهار از شهرهایی است که اجرای مسطحاتی و ارتفاعی منطبق با کارهای فرادست و مصوب دارد، خاطرنشان کرد: این امر موجب شده کلیه ارکان شهرسازی به خوبی اجرایی شود و روند احداث کاربری ها و توسعه شهر هدفمند باشد.