شناسهٔ خبر: 70373 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تیرماه صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان طی تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا، با اشاره به تردد بیش از ۱۹ میلیون و ۸۶۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان، گفت: تردد در این محورها نسبت به خردادماه، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین حجم ترددها به ترتیب در محور ماهشهر-بندرامام خمینی(ره) با تردد ۶۸۶ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه، بندر امام خمینی(ره)-ماهشهر با تردد ۶۶۶ هزار و ۸۲ وسیله نقلیه و محور اهواز-الوان با تردد ۶۰۸ هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مجموع تردد خوردوهای سنگین را بیش از ۳ میلیون و ۶۳۱ هزار تردد برشمرد و اذعان کرد: بيشترين سهم وسايل نقليه سنگين در محور اهواز-الوان و بالعکس با مجموع ۲۷۳ هزار و ۶۰۲ تردد و کمربندی شرق به غرب اهواز با ۱۲۸ هزار ۷۵۵ تردد به ثبت رسیده است.

بهرامی نیا با بیان اینکه اوج تردد خودروها بین ساعت ۱۹ الی ۲۱ صورت گرفته است، گفت: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان توسط ۱۰۴ سامانه تردد شمار به ثبت می رسد.