شناسهٔ خبر: 70379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست پیگیری تکمیل مسکن مهر۱۵۰۰ واحدی شهرستان کهنوج

جلسه کهنوج درنشستی که با حضورمدیر کل دفتر طرحها و الگوهای ساخت وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل راه وشهر سازی جنوب کرمان ، مدیربانک مسکن استان کرمان و سایر دستگاههای مرتبط برگزار و مسائل تکمیل مسکن مهر۱۵۰۰ واحدی شهرستان کهنوج پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، محمد ساردویی در حاشیه این جلسه گفت: نهادهای مرتبط  با این پروژه در بخش آب و فاضلاب،برق ،گاز گزارشاتی ارائه دادند و روند تسریع در پیشرفت پروژه موردبحث و بررسی قرار گرفت و همه موظف شدند طی یک زمانبندی مناسب پروژه های مربوطه را تکمیل نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ادامه داد: مهلت دوهفته ای به شرکت برق جنوب کرمان داده شده تا ۱۰۰ کنتور و صد انشعاب برق به منازل آماده شده برسانند. روشنایی معابراز دیگر مصوبات جلسه بود که شرکت برق موظف به انجام آن شد.این شرکت نیازمند ۲۰میلیاردو ۸۰۰میلون ریال برای ورود به فاز سوم این شهرک می باشد . همچنین برق رسانی به مدرسه ،کلانتری و مسجد شهرک پس از بررسی اولیه و برآورد هزینه آغازخواهدشد.

وی اظهار داشت: در بخش گاز رسانی طبق گزارش نماینده شرکت گاز، پیمانکار مشخص شده و این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است.

ساردویی بیان کرد:در حوزه آب فاضلاب مشکلاتی وجودارد که این مشکلات با تخصیص اعتبار و رایزنی توسط شرکت آب فاضلاب استان بعد از مناقصه و تعین پیمانکار با برآورد هزینه مشخص،باید توسط شرکت مذکور عملیات اجرایی شروع گردد.

وی گفت: محوطه سازی این پروژه پس از تکمیل عملیات اجرایی زیر بنایی، انجام خواهدشد.