شناسهٔ خبر: 70395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با افزایش مسافرت های تابستانی در حال انجام است؛

طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای چاراویماق آذربایجان شرقی همزمان با افزایش سفرهای تابستانی

نظارت حمل و نقلی سرپرست اداره راهدارى و حمل و نقل جاده اى چاراويماق از انجام طرح کنترل نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل و نقلی همزمان با افزایش مسافرت های تابستانی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, عبدالرضا جبارى اعلام كرد: طرح کنترل نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل و نقلی همزمان با افزایش مسافرت های تابستانی و لزوم نظارت بیشتر بر شرکتهای حمل ونقل کالا و مسافر با مشارکت و همکاری پاسگاه های پلیس راه در محل پایانه های حمل و نقل مسافر و در سطح محورها با جدیت دنبال می‌شود.

جبارى افزود: در این طرح عمده تخلفات از جمله تخلفات شركتهاى حمل و نقل مسافر شامل جذب مسافر از روش‌های غیرمتعارف، صدور صورت وضعیت غیر مجاز، جلوگیری از صدور صورت وضعیت وسیله نقلیه دارای نقص فنی، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر است.

 وی همچنين نظارت جدی بر شرکتهای حمل و نقل کالا در خصوص تخلفات انجام‌ شده در بخش حمل و نقل کالا نیز،عدم رعایت ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی،از جمله تخلفات انجام‌شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالابیان کرد.

سرپرست  اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای چاراویماق درپایان گفت: معرفی شرکتهای مختلف کالا از سو استفاده هاى احتمالى جلوگيرى و حكم قاطع برأى برخورد با متخلفان صادر خواهد شد.