شناسهٔ خبر: 70404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

تأکید بر توسعه مشارکت های کارمندان در بازسازی عتبات عالیات

جلسه عتبات مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مشارکت‌های کارمندان در بازسازی عتبات عالیات باید توسعه پیدا کند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل  راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی زاده در دیدار با رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: علاوه بر مردم، کارکنان دولت هم باید در این طرح بزرگ و بازسازی عتبات عالیات کمک کنند و بر همین اساس، کارمندان اداره کل راه و شهرسازی استان از قبل در این طرح شرکت کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: کارکنان این اداره کل باید با عشق و ارادت کامل در این طرح مشارکت کنند و هیچ اجباری نباید در این طرح وجود داشته باشد.

سرهنگ محمد صفری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی نیز در این جلسه عنوان کرد: تعهد سالانه استان در بحث بازسازی عتبات عالیات، ۱۰ میلیارد ریال می باشد که با کمک مردم استان این امر محقق خواهد شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان خراسان شمالی عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط جمعی از ارادتمندان در راستای وظیفه دینی با تأکید به کمک های مردمی و با استفاده از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظارت شورای سیاست گذاری با هدف بازسازی، نوسازی و توسعه حرم های مطهر در نجف، کربلا و سامرا تشکیل شده است که در این مکان های مقدس منشأ خیر و خدمات به میلیون ها زائر دلسوز شده است.