شناسهٔ خبر: 70427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان؛

دوره آموزشی آشنایی با قوانین ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برگزار شد

کارگاه دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ارتقای سلامت اداری، به مدت دو روز برای نیروهای ستادی و شهرستان های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، این دوره با هدف آشنایی کارکنان دولت با انواع طبقه‌بندی مفاسد اداری و عومل موثر بر ارتقای سلامت، آئین نامه پیگیری و مبارزه با رشوه و تکالیف دستگاه‌های اجرایی در این خصوص و آشنایی برگزار شد.

 در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی همچون مفاهیم سلامت و فساد اداری و مؤلفه‌های آن، پیشینه قوانین انضباطی کارمندان دولت، نحوه استفاده از اتومبیل‌های دولتی، قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیر ضروری، قانون ممنوعیت اخذ پورسانت در معاملات خارجی، قانون مجازات تبانی در معاملات دولتی، قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، اختلاس و کلاهبرداری،و قانون رسیدگی به تخلفات اداری ارائه شد.

در این دوره که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان برگزار شد ۱۵۰ نفر از نیروهای ستادی و کارکنان شهرستان‌های این اداره کل حضور داشتند.