شناسهٔ خبر: 70475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدير كل روابط عمومی سازمان راهداری در نشست شورای معاونان اداره كل راهداری خراسان شمالي

جلسه راهداری مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تبیین خدمات دولت گفت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالی, منصورفخاران در نشست شوراي معاونان این اداره كل اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبیین خدمات دولت و نظام به جامعه، بی بدیل است.وروابط عمومی به عنوان چشم و گوش هر اداره می تواند مشکلات را شناسایی و درخواست ها ومطالبات جامعه مخاطب را دریافت کرده و با انعکاس به موقع آن به مدیر دستگاه، زمینه ساز سرعت دادن به حل مشکلات و پاسخ به مطالبات باشد.

فخاران، با بیان اینکه این سازمان به جایگاه روابط عمومی و تقویت آن معتقد است افزود: تعامل با رسانه ها، یکی از ابزار مناسب برای دست یابی به اهداف و ارتقای رضایت مندی جامعه مخاطب است.

مشاوررياست سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي گفت: روابط عمومی زمانی موفق است که بارسانه ها تعامل خوب و مستمر داشته باشد و بتواند به موقع اقدامات و خدمات را اطلاع رسانی کند.

وی افزود: خوشبختانه مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی با مدیریت قوی و نیز اعتماد به روابط عمومی، توانسته است در فضای رسانه ای، نسبت نیازمندی های مخاطبان وپاسخ به مطالبات  به خوبی اقدام کند.

فخاران تصریح کرد: اکنون یکی از دغدغه های ما درسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تصادفات در جاده ها است و در این زمینه باید توان رسانه ها به کار گرفته شود تا از شمار این سانحه ها کاسته شود.

مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي از عملکرد و مدیریت رسانه اي وتعامل با اصحاب رسانه از بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی تقدیر کرد.