شناسهٔ خبر: 70505 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در هفته‌های آینده در پردیس/ پروژه‌های عمرانی فاز ۱۱ مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت است

سید مهدی هدایت سیدمهدی هدایت از پیشرفت پروژه‌های عمرانی در فاز ۱۱ این شهر جدید، مطابق با برنامه زمان‌بندی خبر داد و گفت: در ماه‌های آینده ۱۰ هزار واحد مسکونی در این شهر جدید افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در فازهای پنج، ۹ جدید، ۹ قدیم، هشت و ۱۱ خبر داد.

وی افزود: ساخت پروژه ۳۳ هزار و ۳۳۵ واحدی کوزو در فاز ۱۱ پردیس که توسط پیمانکار ترکیه‌ای انجام می‌پذیرد، بعد از مذاکرات و برگزاری جلسات مختلف، در ماه‌های اخیر به طور جدی فعالیت خود را ادامه داده است و در همین راستا از منابع مختلف آورده متقاضیان، تسهیلات بانکی، منابع داخلی به صورت تهاتر زمین، فروش عرصه و ... به شرکت سازنده (کوزو) تزریق مالی صورت گرفته است.

هدایت عنوان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون تمامی بلوک‌های زون پنج، زون چهار شمالی و بخشی از زون یک این پروژه و به ویژه حدود شش هزار واحد در چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸، به مالکان محترم تحویل داده شده و باقی‌مانده زون یک نیز به صورت هر روزکاری یک بلوک در حال تحویل است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: هیچ مشکلی از لحاظ قراردادی و مالی با شرکت کوزو وجود ندارد و پروژه‌های عمرانی در فاز ۱۱ پردیس، مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت است.