شناسهٔ خبر: 70543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی استان سمنان

مجتمع معاون ایمنی ، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محسن لشکری هدف از بازدیدها را ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای عنوان کرد و گفت: در دنیای امروزی با توجه به توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای و افزایش ساخت وسایل نقلیه و توسعه راهها، مقوله ارائه خدمات در طول راه‌ها به مسافران و رانندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تغییرات اساسی را درنحوه  و نوع خدمت رسانی طلب می‌نماید.

وی در ادامه با توجه به موقعیت استان سمنان و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افزود: بمنظور تامین ایمنی مسافرین و رفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان، جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به منظور بهره مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با ارتقای خدمات این مجموعه‌ها و نظارت این اداره کل محقق خواهد شد.

معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: به  منظور نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، تیم‌های نظارتی بصورت کمیته‌های شهرستانی با مشارکت نمایندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل و بر نحوه عملکرد این عناصر نظارت می‌نمایند.

لشکری در پایان افزود : مراجعان می توانند هرگونه انتقاد ، شکایت و نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد مجتمع های خدماتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.