شناسهٔ خبر: 70574 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال اجرای کاشان

مهران کفاش مهران کفاش، معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازي روز چهارشنبه نهم مرداد به شهرستان‌هاي كاشان و آران بيدگل سفر کرد و از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه د شهرسازی، مهران کفاش، معاون وزير راه و شهرسازي در سفر به شهرستان کاشان از شروع عمليات اجرايي در مجموعه سرمايه‌گذاري آبشار در حوزه‌هاي مختلف مجموعه اداري، تجاري، مسكوني، آموزشي بازديد کرد.

مجموعه آبشار با مساحت پنج هكتار و زيربناي ۲۵۰هزار متر مربع و با هدف ايجاد ۱۰۰۰ واحد مسكوني و فراهم كردن فرصت‌هاي اشتغال در زمينه‌هاي مختلف ايجاد شده است.

همچنين كفاش در اين سفر از پروژه‌هاي عمراني راه و شهرسازي در شهرستان‌هاي كاشان و آران بيدگل از جمله محور جاده كاشان- مشهد اردهال، پل روگذر راوند و زيرگذر شهداي گمنام، جاده كاشان- بادرورد، جاده ابوزيد به كاشان، كنارگذر كاشان- آران بيدگل و اتصال به جاده گرمسار، كمربندي كاشان و آران بيدگل، جاده سفيدشهر به كاشان، جاده نوش‌آباد به كاشان و جاده مشكات به كاشان بازديد و نظرات و تذكرات لازم را در خصوص پروژه‌هاي‌ مذكور بيان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگر سفر خود با توجه به صدور مجوز تأسيس راديوي كاشان توسط صدا وسيماي کاشان، از زمين در نظر گرفته شده براي احداث طرح احداث راديوي كاشان به مساحت ۱۰۰ هكتار بازديد کرد.