شناسهٔ خبر: 70616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد:

واگذاری اختیارات هیات مدیره شرکت بازآفرینی به هیات‌های اجرایی در استان‌ها

پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به کرمان از واگذاری اختیارات هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران به هیات های اجرایی در استان ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، سیدمحمد پژمان که برای بازدید از روند اجرای پروژه های در حال اجرا در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی به این استان سفر کرده بود، با اعلام این خبر گفت: معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار مرکز هر استان، اعضای هیات اجرایی محسوب می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این هیات علاوه بر تصمیم گیری درباره پروژه ها و اعتبارات، اختیار امکانات شرکت بازآفرینی در استان ها را نیز برای استفاده و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری داراست.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هدف از واگذاری اختیارات به هیات های اجرایی در استان ها را سرعت بخشیدن به بازآفرینی با توجه به اشراف بیشتر مقامات استانی در شناخت بهتر نیازها و مسائل استان ها عنوان کرد.

وی گفت: امیدواریم مدیران استان با شناخت ظرفیت ها، تعیین اولویت ها و انتخاب مناسب پروژه ها تحولات چشمگیری را در حوزه بازافرینی رقم بزنند.

در این سفر احکام هیات اجرایی استان کرمان که به امضای معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و استاندار کرمان رسیده بود به آقایان سیدمصطفی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، محمدمهدی بلوردی و محمد ساردویی مدیران کل راه و شهرسازی استان کرمان و جنوب کرمان، سیدمهران عالم زاده و نعمت الله حسین زاده شهرداران کرمان و جیرفت اعطا شد.