شناسهٔ خبر: 70647 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات تعریض محور رفت امامزاده محسن همدان

لودر رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز عملیات تعریض محور رفت امامزاده محسن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، "مسعود عسگری " در رابطه با این پروژه بیان کرد: عملیات اجرایی فاز اول تعریض محور امامزاده محسن از روستای سولان به سمت امامزاده محسن ( امامزاده کوه)  با اعتباری بالغ برچهل میلیارد ریال آغاز گردید .این عملیات شامل زیر سازی و روسازی  قسمت تعریضی و اجرای روکش سراسری  است.

وی ادامه داد: با اتمام این عملیات محور مذکور از راه روستایی به راه فرعی درجه یک ارتقا می‌یابد عرض راه موجود به دلیل حجم ترافیک بالا در این محور مخصوصا در ایام تابستان و روزهای تعطیل جوابگوی نیاز مردم نبوده و عرض راه تعریض شده ، دو خط عبور آسفالته  با عرض ۷.۳ متر و دو عدد شانه ۱.۴۵ متری خواهد بود.

وی یادآورشد: هدف از تعریض این محور تسهیل در عبور ومرور اهالی روستاهای سولان، برفجین، توییجین، و موییجین و همچنین با توجه به توریستی بودن منطقه، افزایش ظرفیت ترافیکی، ایمن‌سازی مسیر و  توسعه گردشگری و رونق اقتصادی است.

لازم به ذکر است که عملیات احداث محور برگشت از  امامزاده محسن تا تقاطع محور حیدره – مریانج نیز در سالهای گذشته آغاز شده که هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد است.