شناسهٔ خبر: 70667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم معارفه معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد

انتصاب در مراسمی در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مهندس بابک نجفیان معاون سابق, ابلاغ سرپرستی مهندس حنیف درویشی قرائت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، در این آیین ابوالقاسم سلطانی مدیر این اداره کل ابلاغ سرپرستی مهندس حنیف درویشی را قرائت و برای وی آرزوی موفقیت در امور محوله را کرد.

سلطانی در قسمتی از این ابلاغ خطاب به درویشی چنین آورده است: با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی منصوب می شوید.

راهبری برنامه های حوزه معاونت املاک و حقوقی منطبق با سیاستهای سازمان ملی زمین و مسکن، راهبری امور دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری، نظارت بر امر حفاظت از اراضی ملی در سطح استان، نظارت بر امر شناسایی اراضی و املاک اداره کل در سطح استان، سیستمی سازی فرایند گردش کار با رویکرد کاهش مراجعات مردمی، حضور موثر در دادگاهها برای دفاع از حق و حقوق دولت در پرونده های قضائی، ایجاد ارزش افزوده برای زمینهای ملی در قالب سیاستهای شهرسازی و نظام استقرار، جدیت در تعیین تکلیف پرونده های سنوات گذشته براساس مقررات جاری، ساماندهی فرایند مزایده فروش زمین و واحدهای مسکونی و تجاری مشارکتی، انجام اقدامات لازم بمنظور اخذ اسناد مالکیت زمین های موات شهری بر طبق قوانین و مقررات، تهیه برنامه اجرایی مدیریت مربوطه و ارائه گزارش عملکرد حوزه تحت سرپرستی در کنار دیگر وظایف مقرر در شرح  وظایف سازمانی آن معاونت از اهم امور مورد تاکید است.

توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.