شناسهٔ خبر: 70690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نمایندگان سازمان راهداری از ایمنی ناوگان‌های جاده‌ای آذربایجان شرقی

اتوبوس در راستاي بررسي عملکرد اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در خصوص ناوگان حمل ونقل عمومي مسافربري نمايندگان سازمان راهداری در استان حضور يافته و به بررسي اقدامات انجام شده در اين خصوص پرداختند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, رییس اداره ایمنی وترافیک این اداره کل در این رابطه اظهار داشت: با حضور کارشناسان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای (بهروزاسحاقي از دفتر مسافر و محسن جراحي از دفتر آمار،ايمني و ترافيک)  در پايانه مسافربري مرکزي کلانشهر تبريز نسبت به انجام بازديدهاي فني و کنترل آخرين وضعيت خدمات شرکتهاي حمل ونقل مسافر مستقر در پايانه اقدام شد .

روح الله رضایی  درادامه افزود: در حوزه حمل ونقل مسافر بهروزاسحاقي به عنوان نماينده دفتر مسافر نسبت به ارزيابي نحوه فعاليت شرکتهاي حمل و نقل و مطابقت امورات مربوطه با قوانين و ضوابط جاري و محسن جراحي به عنوان نماينده دفتر آمار،ايمني و ترافيک نسبت به ارزيابي نحوه فعاليت مديران فني و وضعيت ناوگان حمل ونقل مسافر به لحاظ استانداردهاي ايمني و قوانين و ضوابط پرداختند.

وی گفت:  در همين راستا اعضاء تيم نظارتي و رییس اداره ايمني و ترافيک با حضور در پاسگاه پليس راه تبريز ميانه نسبت به ارزيابي ميداني ناوگان حمل و نقل عمومي و همچنين نحوه عملکرد سامانه سپهتن اقدام کردند.

همچنین در جلسه اي که در اداره ايمني و ترافيک برگزار شد پس بررسي نتايج بازديدها نسبت به تبادل افکار و بيان نقطه نظرات پرداخته شد.