شناسهٔ خبر: 70725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

مظلومی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از انتصاب دو رئیس اداره ستادی این اداره کل خبر داد و گفت: انتصاب های مذکور در راستای ارتقاء سطح بهره وری مجموعه انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، اصغر میرایی محمدی ضمن اعلام این خبر افزود : یکی از ابزارهای اصلی در مدیریت امروز که تاکید فراوانی بر جایگاه و اهمیت آن شده ، منابع انسانی است.

وی ادامه داد: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان محسوب شده که با تلاش و کوشش و ایجاد هماهنگی و به‌کارگیری دیگر اجزا سازمان ، اهداف سازمانی را تحقق می‌بخشد.

میرایی محمدی تصریح کرد : یکی از روش‌ها و ابزارهایی که نقش موثری در بهبود انگیزه کارکنان دارد، انتصاب و ارتقای شغلی است ، به نحوی که باید میل به پیشرفت و تمایل برای تصدی سمت‌های بالاتر را یکی از مهم‌ترین اهداف شغلی کارکنان دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : از این رو و بر اساس حکمی از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، مهندس عیسی خادمی به سمت سرپرست اداره " ماشین آلات و تجهیزات راهداری " و مهندس شیروان مظلومی به عنوان سرپرست اداره "حمل و نقل مسافر" منصوب شدند.

گفتنی است مراسم معارفه و تکریم روسای ادارات ستادی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع ، معاون حمل و نقل و سرپرست معاونت فنی و نظارت و جمعی از مسئولین این اداره کل در محل ادارات مذکور برگزار شد.