شناسهٔ خبر: 70727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتقاد نماینده اراک از پیمانکاران ساخت محورهای روستایی این شهر

زیرگذر نماینده اراک در بازدید از محورهای روستایی این شهرستان از پیمانکارانی که در اجرای تعهدات خود تعلل کرده اند انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از محورهای روستایی شهرستان اراک بازدید کرد.

کریمی در جریان بازدید از جاده روستای حاجی‌آباد ضمن تاکید بر اقدام عاجل برای رفع نقاط حادثه‌خیز در جریان مشکلات و مسائل محورهای اصلی روستایی شهرستان قرار گرفت.

وی در بازدید از پل کمربندی شمالی مرزیجران، جاده مرزیجران- هزاوه و عملیات اصلاح این محور روستایی خواستار تسریع در اقدامات شد.

کریمی ضمن انتقاد از پیمانکارانی که در اجرای تعهدات خود تعلل کرده اند و این امر باعث بروز مشکل برای مردم و بهره برداران از محورها شده و حتی در مواردی حوادث ناگوار را رقم زده است، بر لزوم ایمن‌سازی محورها و انجام پروژه‌ها در جهت کاهش تصادفات تاکید کرد.

در این بازدید علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از اقدامات انجام شده درمحورهای شریانی، اصلی و فرعی و روستائی حوزه استحفاظی شهرستان اراک ارائه کرد.