شناسهٔ خبر: 70807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اصفهان از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای این استان قدردانی کرد

خضری استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به صورت جداگانه از تلاش های مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، منصور شیشه فروش در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان اظهار کرد:  اصفهان نقش به سزایی در مهار بحران سیل در استان های سیل زده کشور ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در این بحران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، افزود: این اداره کل علاوه بر پشتیبانی و انجام عملیات راهداری در شهرستان های استان اصفهان، ناوگان و نیروی متخصص به  استان های لرستان و خوزستان اعزام کرد.

شیشه فروش تصریح کرد: تمام دستگاه ها باید از افراد زیرمجموعه خود که به نحوی در امدادرسانی به مردم سیل زده موثر بودند، تقدیر و قدردانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: اکیپ های راهداری استان اصفهان با ترمیم و بازسازی ۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لرستان، عملیات امدادرسانی به مردم سیل زده را امکان پذیر کردند.

مهدی خضری با اشاره به قطع شدن و انسدادبرخی از محورهای مواصلاتی استان لرستان در نوروز امسال خاطرنشان کرد: برای انتقال محموله های ترافیکی به شدت با محدودیت مواجه بودیم و تنها به واسطه بهره گیری از توانمندی رانندگان مجرب بخش حمل ونقل استان، موفق به انتقال پل های متحرک از اصفهان به لرستان شدیم.

وی ادامه داد: هماهنگی ناوگان حمل بار برای ارسال کمک های مردمی  از اصفهان به استان های سیل زده  نیز از دیگر اقدامات این اداره کل به شمار می آید.

بنابر این گزارش ، در این جلسه مدیرکل و معاون راهداری وی از سوی استاندار اصفهان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سه تن از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز به واسطه پشتیبانی از عملیات راهداری و امدادرسانی در سیل نوروز مورد تقدیر مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان قرار گرفتند.