شناسهٔ خبر: 70822 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نهمین نشست کارگروه ستاد تدوین بودجه عمرانی ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

جلسه نهمین جلسه کارگروه ستاد تدوین بودجه عمرانی سال ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی با حضور تمام دستگاه‌های زیرمجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نهمین جلسه کارگروه ستاد تدوین بودجه عمرانی سال ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی صبح امروز، ۱۵ مردادماه به ریاست رامین یعقوبی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمام دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، معاونت مسکن و ساختمان و معاونت شهرسازی و معماری به ارائه بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ خود پرداختند.

این پیشنهادها شامل بودجه هزینه‌ای، درآمدهای اختصاصی، احکام یا تبصره‌ها، ردیف‌های درآمد – هزینه و طرح‌های تملیک دارایی‌های سرمایه‌ای بود.

همچنین در این جلسه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به ارائه گزارش عملکرد اعتبارات و میزان دستیابی به اهداف تعیین‌شده و آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته این مجموعه پرداخت.

پیش‌ازاین در جلسه هشتم ستاد تدوین بودجه عمرانی سال ۱۳۹۹ مقرر شده بود هریک از زیر بخش‌ها پیشنهاد بودجه ۹۹ خود را براساس سناریوها و اعمال اولویت‌بندی‌ها هرچه سریع‌تر ارائه کنند. همچنین در جلسه پیش‌بینی به همه زیر بخش‌ها تأکید شده بود برنامه‌ها و اهداف کمی قابل تحقق در سال ۹۹ خود را متناسب با سناریوهای خوش‌بینانه، واقع بينانه و بدبينانه اعلام کنند.