شناسهٔ خبر: 70837 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار ميز خدمت حضوری و الكترونيكی در راه و شهرسازی استان ايلام

میزخدمت ميز خدمت حضوري و الكترونيك در اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام راه اندازي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام، علی اصغر كاظمي در اين خصوص گفت: در راستاي ابلاغ رياست محترم جمهور مبني بر تكريم ارباب رجوع،  تسريع در انجام امور و صرفه جويي در زمان پاسخگويي به مراجعين ، ميز خدمت در اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام به شيوه جديد آغاز به كار كرد.

مدیركل راه وشهرسازي استان خاطر نشان كرد: ميز خدمت در اين اداره كل با حضور مديران حوزه هاي مختلف در طبقه همكف فعال بوده و مراجعان به صورت  مستقيم درخواستهاي خود را به مديران و كارشناسان ارائه مي دهند و دبير خانه نيز جهت ثبت و پي گيري مكاتبات اداري به صورت كامل در ميز خدمت مستقر بوده و سامانه احراز اصالت هويت بر خط در اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام راه اندازي شده و به اين ترتيب مراجعان به اين اداره كل ديگر نيازي به ارائه كپي شناسنامه و كارت ملي ندارند.

لازم به ذكر است در روزهاي آينده دستگاه هاي  فيش پرينتر(جهت ورود ارباب رجوع و ملاقات حضوري با مديران و كارشناسان در صورت نياز) و نوبت دهي  نيز در ميز خدمت اين اداره كل راه اندازي خواهد شد.